בס"ד
     יצחק זר
       אימון אישי / עסקי                                   הדרך להגיע למה שבאמת רוצים
ייעוץ בתעשיה וניהול / ייצור                                  כפר סבא, נהריה, ירושלים ושערי תקווה
 
 ייעוץ עסקי בארץ ובחו"ל
                                                   נייד: 054-2533367
מתכת חן - אומנות של שילוב מתכת וזכוכית                         Itz147@smile.net.il     
   


 

מטרתו העיקרית של האימון היא ליצור אצל המתאמן שינוי ממשי המוביל למימוש עצמי, מיקוד והישגים יוצאי דופן, פריצת דרך, בקריירה ובמסגרות האחרות בהן הוא פועל.

האימון האישי מאפשר לאדם לבדוק מה שיא ההצלחה שלו, באיזו דרך מתאים לו להמשיך לחיות את חייו. באמצעות בירור עמדות שלו בנושאים שונים בחיים, ובשילוב עם בדיקת נקודות חוזק מחד ונקודות חולשה (חסמי הצלחה) מאידך, יכול האדם להגיע לבחירות שנכונות עבורו בנושאים שעומדים על הפרק, או אף לבדוק רעיונות לשינויים בחייו.

תכליתו של האימון האישי היא הצלחתו של המתאמן - הצלחה המתאימה לו, לערכיו וחזונו כפי שהוא רואה אותם.

אדם מגיע לאימון כאשר הוא ניצב, בדרך כלל, על פרשת דרכים. הצורך בקבלת החלטה יכול להיות מסיבות שונות ומגוונות, שינוי במציאות כמו פיטורים, סיום שירות צבאי או כל צומת אחרת בחיים, כמן כן, הוא יכול גם לנבוע ממצב של חוסר שביעות רצון פנימי והרגשה של אי נוחות ורצון לשינוי כל זה כשעדין לא ברור מה הכיוון, אך ברור שהמצב הנוכחי לא טוב. הצורך באימון יכול לנבוע גם מקושי המתעורר בהתמודדות עם מצב כלשהו במציאות החיים וכן כאשר יש פנטזיה אותה רוצים לממש או חלום אבל מאוד רחוקים מהם, מה שגורם לנו להיות בתסכול גדול.

במסגרת האימון האישי המאמן  שואל את המתאמן שאלות אותן מברר המתאמן עם עצמו, ודרך התשובות לשאלות אלה מתבררים לו בעזרת המאמן מה הם ערכיו חזונו והדרכים המתאימות לו ללכת בהן.

לאחר השלמת הבירור לשביעות רצונו של המתאמן, נבנית תכנית פעולה יישומית, ומתקבלת החלטה בדבר הצורך באימון הדרך למימוש ואיך היא תתבצע.

האימון האישי הינו תהליך ממוקד, כשהתוצאה בכל שלב מהווה כלי להשגת התוצאה הבאה. כראוי לתהליך ממוקד תוצאות, לאימון האישי נקבע מסגרת זמן, הוא אינו תהליך אינסופי אלא הוא מתמצה בכ- 12-15 פגישות לערך.

במידה והדבר נדרש, אני מציע אימון בשיתוף ובליווי רופאה-פסיכיאטרית, פרטים על הרופאה אפשר לראות באתר: www.drbenor.co.il

                                                                     המרת משבר ומצוקה לדרך חדשה! להצלחה. 
                                                              התקשרו עכשיו 054-2533367, או השאירו פרטים כאן
לייבסיטי - בניית אתרים